اخبار
1401/2/8 پنجشنبه
در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس؛
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی همگان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

.

در متن پیام دکتر ابراهیم تقی زاده اینچنین آمده است:
روز جهانی قدس، روز نمایش اتحاد جهان اسلام در برابر استبداد و زیاده طلبی کفر و ایادی استکبار در برابر دیدگان جهانیان و یادآور مسئولیت خطیر مسلمین در مقابل دشمنان اسلام و نیز لزوم ایجاد انسجام و تقویت قوای مسلمانان در سراسر جهان است.
جنبش های اسلامی، الهام بخشِ بیداری و حضور مسلمانان در صحنه بوده و ایران اسلامی همواره جلودار حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم، بعنوان مساله اصلی جهان اسلام بوده و خواهد بود.
روز جهانی قدس، به عنوان ودیعه ی ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نماد استکبار ستیزی، آزادی خواهی، عدالت و حمایت از مستضعفان و مظلومان در برابر مستکبران و غاصبان بوده و همچون همیشه در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، زمینه ی ایستادگی در مقابل دشمنان را فراهم آورده و آگاهی بخشی اسلام و امت اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.
اینجانب در آستانه روز جهانی قدس به نمایندگی از دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه بزرگ پیام نور، از آحاد ملت شریف و بصیر ایران اسلامی به ویژه جامعه دانشگاهی، برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس دعوت نموده، تا بار دیگر ضمن اعلام حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین، قدرتِ اسلام و همبستگی مسلمانان جهان را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذاریم.

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ ...

ابراهیم تقی زاده
سرپرست دانشگاه پیام نور

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر