اخبار برگزیده
 

برگزاری انتخابات مدیران مسئول نشریات استان خراسان شمالی مورخه 02/02/97

جلسه انتخابات مدیران مسئول نشریات استان با حضور جناب آقای دکتر قدیمی و حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا فرزانه ومسئول محترم دفتر نهاد رهبری دانشگاههای پیام نور استان و مدیر فرهنگی استان سرکار خانم داودی و مسئولین فرهنگی واحد ها و با شرکت تعداد 12 نفر از مدیران مسئول نشریات استان  در سالن جلسات ستاد  استان در ساعت 10 صبح دوم اردیبهشت ماه برگزار گردید.

پس از تلاوت قرآن کریم در ابتدا دکتر قدیمی در خصوص لزوم فعالیتهای فرهنگی دانشجویان و مشارکت آنان در برگزاری برنامه های فرهنگی دانشگاه تاکید کردندو افزودند نشریات رسانه دانشگاه می باشد و شما با نشریات می توانید ناگفته های دانشجویی را به گوش مسئولین دانشگاه برسانید و در نهایت بر این مهم تاکید داشتند که شما دانشجویان باید مطالبه گر باشید.

در ادامه سرکار خانم داودی پس از تبریک اعیاد شعبانیه نکاتی در خصوص نشریات و حق امتیاز و چاپ نشریات مطرح نمودند .همچنین ایشان اعضای کمیته ناظر بر نشریات را به دانشجویان معرفی کردند ، سپس افزودند ما در دانشگاه پیام نور خراسان شمالی تاکنون  موفق به برگزاری هفت دوره کارگاههای نشریات دانشجویی شده ایم که  در سال 95 و 96 شاهد برگزاری این کارگاهها به صورت 2 بار در سال بوده ایم و از همکاری صمیمانه  نهاد رهبری دانشگاه  به خصوص حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فرزانه در برگزاری این کارگاهها تشکر نمودند.

در ادامه در خصوص برگزاری کارگاه نشریات در اردیبهشت ماه خبر دادند و از دانشجویان خواستند پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری کارگاهها ارائه نمایند.حجه الاسلام حاج آقای فرزانه نیز در خصوص نشریات توصیه هایی ارائه نمودند.

سپس از دانشجویان کاندید ثبت نام انجام شد و هریک در خصوص فعالیتهای خود توضیحاتی برای حاضرین ارائه نمودند و رای گیری انجام شدو در پایان رای گیری  جناب آقای محمد یزدانی مدیر مسئول نشریه سنگر موفق به کسب بیشترین آراء شدند و در جلسه انتخابات مدیران مسئول دانشگاههای کشور که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت.

در پایان جناب آقای روحی مسئول محترم فرهنگی شیروان  در خصوص نحوه ثبت و انتقال نشریه در سامانه نشریات توضیحات لازم را ارائه  دادند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر