كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
رئیس دانشگاه پیام نور لزوم ایجاد مرکز رشد فناوری دانشگاه پیام نوردر استانها/ هدایت پایان نامه ها بر اساس نیازهای استانی در اولویت قرار گیرد. رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اضافه کرد: در همین راستا در دانشگاه پیام نور مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان مستقر شده اند تا شعار سال در این دانشگاه نیز محقق شود.
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده افزود: دانشگاه پیام نور به‌ دنبال ایجاد حداقل یک مرکز رشد فناوری در هر یک از اُستان‌های کشور است و این مراکز با دریافت مجوز از معاونت پژوهشی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور تاسیس می شوند.
وی اظهار داشت: معاونت آموزشی دانشگاه پیام‌نور به دنبال ایجاد رشته‌های کاربردی، مهارتی و مورد نیاز استان‌ها با توجه به بافت فرهنگی و اجتماعی است.
دکتر تقی زاده با عنوان اینکه هدایت پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و کارهای پژوهشی دانشگاه پیام‌نور بر عهده مدیریت‌های استانی قرار گرفته است، تاکید کرد: مدیران استانی موظفند با تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای استانی موضوعات مهم و مفید فایده برای جامعه شناسایی و در قالب پایان‌نامه‌ها و کارهای پژوهشی به اعضای هیات‌های علمی و دانشجویان دانشگاه ارجاع دهند.
وی همچنین بر لزوم جذب دانشجوی خارجی تاکید کردو اظهار داشت:دانشگاه پیام نور دارای پنج نمایندگی در داخل و ۱۶ نمایندگی در خارج از کشور برای جذب و پذیرش دانشجواست و هم اکنون در کشورهای افغانستان، سوریه، لبنان، عراق، یمن و... دانشجویان در دانشگاه بین المللی پیام نور مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: اگر ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری برای پذیرش دانشجوی خارجی فراهم شود این امکان وجود دارد که این دانشگاه به جمع دانشگاه‌های بین الملل ملحق شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر